به رسم سالهای گذشته و با هدف تقدیر از کارکنان نمونه و بررسی عملکرد سال 1400 و تبیین اهداف و برنامه های سال جاری، نهمین جشن سالانه گروه صنعتی نگار روز پنجشنبه 29 اردیبهشت سال 1401 با حضور کلیه پرسنل، مدیران و مهمانان مدعو در محل شرکت برگزار گردید .

  در این جشن که با حضور آقای دکتر علیقلی حسنی اعظمی، کارآفرین برتر و چهره ماندگار مدیریت ایران و چهره ماندگار صنعت چاپ، جمعی از صاحبان صنایع، مدیران و پرسنل گروه صنعتی نگار برگزار گردید، ابتدا نماینده کارگران به تشریح وضعیت و اقدامات انجام شده و مسائل مرتبط پرداخته و سپس آقای مهندس عاقل وند معاونت تضمین کیفیت گروه ضمن تشکر از حضور پرشور همکاران زحمتکش گروه صنعتی نگار در جشن سالانه، ابتدا خلاصه ای از فلسفه وجودی تضمین کیفیت و چگونگی ایجاد پارادایم های کیفیت مطالبی را مطرح نموده، سپس عملکرد و اجرای پروژه های مصوب در سال 1400 را تشریح نمودند. در انتها ایشان، طرح ها و پروژه های بهبود تعیین شده سال 1401 ، در زمینه های افزایش کیفیت ، کاهش و حذف مرجوعی ها ،تولید و تحویل به موقع و بهبود عملکرد تمامی فرایندها توضیح دادند .

  در ادامه آقای مهندس کریمی معاونت تولید شرکت روند شاخص های مهم فرآیند تولید در 4 سال گذشته را ارائه و با تجزیه و تحلیل هر یک از آنها برنامه تدوین شده برای سال 1401 را اعلام و ابراز اطمینان کردند با همکاری و همراهی کلیه پرسنل این برنامه ها تحقق خواهد یافت .

  آقای دکتر اعظمی چهره ماندگار صنعت چاپ و رئیس انجمن کارتن سازی کشور نیز به عنوان مهمان ویژه این مراسم  با بیان خاطرات و تجارب خویش ، نکات ارزشمندی در خصوص نیل به موفقیت شخصی و کاری بیان داشته و حسن تعامل ما بین کارکنان و مدیریت شرکت را از رموز ماندگاری یک مجموعه برشمردند .

  آقای دکتر اکبرزاده مدیر عامل شرکت نیز در این مراسم با تشریح خلاصه ای از روند توسعه گروه صنعتی نگار طی سه دهه ، در خصوص عملکرد چند سال اخیر و اهداف استراتژیک مجموعه،  مطالبی را بیان نمودند و موفقیت های بدست آمده و توسعه کنونی گروه صنعتی نگار را مرهون تلاش صادقانه پرسنل برشمردند.

  در ادامه مراسم، قطعاتی از موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه هنری نوجوانان رودکی اجرا گردید و در پایان مراسم از جناب آقای دکتر اعظمی به عنوان مهمان مراسم ، آقای مهندس اکبر خوش منش به پاس تدابیر و تلاش های ارزشمند ایشان و از ده تن از پرسنل گروه،  به عنوان کارکنان نمونه تقدیر، و لوح و جوایزی به رسم یاد بود اهدا گردید .